Citroën chce przyspieszyć rozwój i umocnić pozycję marki globalnej. Dlatego, po Europie, Rosji i Ameryce Łacińskiej, 28 czerwca br. linia DS zostaje wprowadzona do sprzedaży w Chinach. Jednocześnie Citroën wzbogaca i modernizuje gamę główną, oferując dwa nowe modele. Marka chce wzmocnić w ten sposób swoją ofertę produktową, ze szczególnym ukierunkowaniem na segment C, inwestując w rynki międzynarodowe o silnym potencjale wzrostu, takie jak Basen Morza Śródziemnego, Chiny czy Rosja.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dwa modele Citroena na rzecz internacjonalizacji marki