Od ponad roku Peugeot realizuje międzynarodowy projekt, mający na celu stałą poprawę jakości obsługi klientów. 30 000 pracowników rozpoczęło szkolenia w Europie Zach., Rosji, Turcji, Argentynie, Brazylii i w Chinach, w celu zajęcia miejsca na Podium Jakości obsługi przy sprzedaży samochodów nowych i obsłudze serwisowej do 2012 r. Ostatnio marka wyróżniła najlepszych spośród członków swej sieci w zakresie jakości obsługi.
W ramach projektu Podium 2012, w ciągu 9 miesięcy odbyło się 103 dni mobilizacji i szkoleń sieci. Na całym świecie ponad 30 000 pracowników mających bezpośredni kontakt z klientami zostało przeszkolonych z zakresu nowych standardów obsługi i wzorców zachowań.
Osiągnięte przez najlepszych dealerów wyniki zostały wyróżnione nagrodami Peugeot Service Quality Awards. Ponad 1 300 uczestników ze wszystkich kontynentów uczestniczyło w ceremonii wręczenia tych nagród w Paryżu 17 lutego br. w Carrousel du Louvre.
Spośród polskich dealerów nagrody Peugeot Service Quality Awards otrzymali: Rafał Jaskulski z kieleckiej firmy Rita Motors oraz Józef Sowa z firmy Lider z Tarnowa.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dwóch polskich dealerów na podium Peugeot Service Quality Awards