Altea Freetrack może być teraz napedzana jednym z trzech różnych silników - dwoma wysokoprężnymi i jednym benzynowym. Wprowadzenie silnika 2.0 TDI 140 KM jest odpowiedzią Seata na rosnące zapotrzebowanie na oszczędne, wydajne jednostki w pojazdach typu crossover.
Silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbo wyposażony jest standardowo w filtr cząstek stałych DPF, który wychwytuje cząstki sadzy i pomaga obniżyć emisję CO2 do 171 g/km.
Wyposażenie auta obejmuje m.in. ABS, TCS, ESP+DSR z EBA, system Hill Hold Control (tylko wersje 4x4), system monitorowania ciśnienia w ogumieniu, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, czołową poduszkę powietrzną pasażera z możliwością wyłączenia, tempomat, komputer podróżny, pełny system audio/video, dwustrefową klimatyzację, elektrycznie podgrzewane lusterka boczne, skórzane pokrycie kierownicy i dźwigni zmiany biegów, elektrycznie sterowane szyby, wycieraczki z sensorem deszczu czy reflektory z czasowym wyłącznikiem.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dwulitrowy turbodiesel w Altei 4 freetrack