Skoda Auto Polska SA, wraz z Change Integrated otrzymała prestiżową nagrodę za kampanię marketingową "Sell Out 2008". Srebrna Effie jest jedną z najważniejszych nagród branżowych.
- Nasza kampania okazała się dużym sukcesem - odnotowaliśmy wysoką sprzedaż modeli z rocznika 2008, doceniła to także czeska centrala naszej firmy. Ponieważ kampania pozwoliła nam na dobre rozpoczęcie roku i przyczyniła sie do uzyskania pozycji lidera rynku, planujemy wykorzystywać ją także w tym roku - powiedział Arkadiusz Miłek, kierownik zespołu produktu Skoda Auto Polska SA.
EFFIE jest jednym z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. W Polsce organizacją konkursu zajmuje się Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.