Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Effie 2009 dla Skody

Autor: Skoda, wnp.pl (AG)
30-10-2009 16:01

Skoda Auto Polska SA, wraz z Change Integrated otrzymała prestiżową nagrodę za kampanię marketingową "Sell Out 2008". Srebrna Effie jest jedną z najważniejszych nagród branżowych.

Nagrodzona kampania Skody, dotycząca wyprzedaży modeli z rocznika 2008, przyczyniła się do sukcesu sprzedażowego marki. Reklamy sugerowały, aby nie pozwolić odwrócić swojej uwagi od oferty. Emitowane były w internecie, telewizji i radio.
- Nasza kampania okazała się dużym sukcesem - odnotowaliśmy wysoką sprzedaż modeli z rocznika 2008, doceniła to także czeska centrala naszej firmy. Ponieważ kampania pozwoliła nam na dobre rozpoczęcie roku i przyczyniła sie do uzyskania pozycji lidera rynku, planujemy wykorzystywać ją także w tym roku - powiedział Arkadiusz Miłek, kierownik zespołu produktu Skoda Auto Polska SA.

EFFIE jest jednym z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. W Polsce organizacją konkursu zajmuje się Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

35 179 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

735 047 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 958 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP