Europejskie ambicje Nissana

Europejskie ambicje Nissana
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Dobre wyniki sprzedaży, nowe modele i technologia na światowym poziomie oznaczają, że Nissan jest na dobrej drodze do osiagnięcia wytyczonego celu, a więc zdobycia tytułu najlepszej azjatyckiej marki w Europie do 2016 r.

Nissan przybył na tegoroczny Salon Samochodowy we Frankfurcie z zapleczem dobrych wyników handlowych w roku 2012, kontynuacją tego trendu w roku bieżącym oraz ofertą nowych lub odświeżonych modeli. Ludzie Nissana wierzą, że zrealizują cel, jakim jest osiągnięcie pozycji najlepszej marki azjatyckiej w Europie do 2016 roku - marka już jest takim liderem na takich rynkach jak Wielka Brytania, Francja, Hiszpania czy Włochy.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Europejskie ambicje Nissana

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!