Podczas gdy światowy rynek motoryzacyjny odnotował wzrost o 1,7%, Grupa Renault zwiększyła sprzedaż pojazdów o 0,8% - do 641 588 szt. W Europie liczba rejestracji pojazdów Grupy wzrosła o 9,9% na rynku, który odnotował wynik + 8,9%. Grupa osiągnęła 9,8% udziału w rynku.
Marka Dacia odnotowała wzrost o 4,3% dzięki modelom Duster i Dokker.
We Francji, na pierwszym co do wielkości rynku Grupy, liczba rejestracji wzrosła w tym kwartale o 3,1% - do 150 179 pojazdów. Przyrost napędzany przez markę Renault wyniósł 7,1%. Marka Dacia odnotowała spadek o 12,6% w porównaniu z wysokimi wynikami za I kw. 2014 r., związanymi z premierą modelu Duster Faza 2 pod koniec roku 2013.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Europejskie ożywienie dobrze zrobiło Grupie Renault