Evergreen - Mitsubishi gra w samochodowe "zielone"

Evergreen -  Mitsubishi gra w samochodowe "zielone"
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2010 roku, 40 lat po stworzeniu samodzielnej firmy i jednocześnie świętując 140 lat istnienia marki wraz z całą grupą Mitsubishi- – Mitsubishi Motors Corporation (MMC) wyznacza nowy, strategiczny kierunek działania.

Obserwując od dziesięcioleci ewolucję rynku samochodowego i otrzymując mocne sygnały od swoich europejskich klientów, w MMC postanowiono zrezygnować z koncentrowania się na samochodach segmentu SUV, przy ograniczonej ofercie samochodów przeznaczonych na utwardzone drogi i skierować firmę w stronę produkcji niekonwencjonalnych, przyjaznych dla środowiska aut osobowych i uterenowionych, nie rezygnując jednak z obecności na rynku prawdziwych pojazdów terenowych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Evergreen - Mitsubishi gra w samochodowe "zielone"

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!