PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Fiat Auto Poland zmienia dom mediowy

Autor: FAP, wnp.pl (AG)
03-02-2009 16:58

Fiat Auto Poland, w związku z decyzją włoskiej centrali koncernu, po kilkunastulatach współpracy rozstaje się z domem mediowym Starcom. Od 1992 r. zakupem powierzchni reklamowych Fiata w Polsce zajmował się dział mediów agencji reklamowej Leo Burnett, przekształcony w 2001 r. w Starcom.

- Rozstajemy się z wyjątkowo zaangażowanym, profesjonalnym i doskonale rozumiejącym nasze potrzeby biznesowe partnerem dla którego mamy ogromny szacunek i wdzięczność. Wspólnie osiągnęliśmy na polskim rynku motoryzacyjnym wielki sukces. W wymiarze marketingowym dowodem jest obecna pozycja Fiata w Polsce, a w wymiarze reklamowym wszystkie nagrody i tytuły, które razem zdobyliśmy za efektywność i kreatywność komunikacji - powiedział Marek Kisz, dyrektor marketingu Fiat Auto Poland.

Od najbliższych kampanii planowaniem i zakupem mediów dla marek Fiata (w tym Alfa Romeo, Lancia i Abarth) zajmie się dom mediowy Maxus. Maxus działa w Polsce od 2005 r. i od momentu połączenia z domem mediowym Guideline prowadzi niezależną działalność w ramach sieci GroupM. Zajmuje się kompleksową obsługą mediową dla kilkudziesięciu klientów m.in. Alior Bank, Electronic Arts, Nikon, Mieszko, Praktiker, Real, TVP, Velux, Zbyszko.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 962 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 144 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP