XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Fiat Auto Poland zmienia dom mediowy

Fiat Auto Poland zmienia dom mediowy
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Fiat Auto Poland, w związku z decyzją włoskiej centrali koncernu, po kilkunastulatach współpracy rozstaje się z domem mediowym Starcom. Od 1992 r. zakupem powierzchni reklamowych Fiata w Polsce zajmował się dział mediów agencji reklamowej Leo Burnett, przekształcony w 2001 r. w Starcom.

- Rozstajemy się z wyjątkowo zaangażowanym, profesjonalnym i doskonale rozumiejącym nasze potrzeby biznesowe partnerem dla którego mamy ogromny szacunek i wdzięczność. Wspólnie osiągnęliśmy na polskim rynku motoryzacyjnym wielki sukces. W wymiarze marketingowym dowodem jest obecna pozycja Fiata w Polsce, a w wymiarze reklamowym wszystkie nagrody i tytuły, które razem zdobyliśmy za efektywność i kreatywność komunikacji - powiedział Marek Kisz, dyrektor marketingu Fiat Auto Poland.

Od najbliższych kampanii planowaniem i zakupem mediów dla marek Fiata (w tym Alfa Romeo, Lancia i Abarth) zajmie się dom mediowy Maxus. Maxus działa w Polsce od 2005 r. i od momentu połączenia z domem mediowym Guideline prowadzi niezależną działalność w ramach sieci GroupM. Zajmuje się kompleksową obsługą mediową dla kilkudziesięciu klientów m.in. Alior Bank, Electronic Arts, Nikon, Mieszko, Praktiker, Real, TVP, Velux, Zbyszko.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Fiat Auto Poland zmienia dom mediowy

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!