PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Fiat i Chrysler przyjmują nowe logo

Autor: wnp.pl (AG)
30-01-2014 20:18
Fiat i Chrysler przyjmują nowe logo

fort. FAP

Po okresie współistnienia dwóch logotypów marek umieszczonych obok siebie, jako przejaw chęci uhonorowania historycznych, kulturowych i przemysłowych korzeni firm, Fiat i Chrysler potrzebują nowej identyfikacji.

Projekt logotypu stworzony przez RobilantAssociati wychodzi od określenia odrębnej koncepcji strategicznej, w oparciu o którą tworzona jest nazwa, logo, "housestyle" i cała identyfikacja firmy, charakteryzująca się siłą ekspresji i oddziaływania na wyobraźnię swoimi kształtami.
Trzy litery z logo marki ułożone są w geometryczną formę inspirowaną najważniejszymi kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów: litera F, utworzona z kwadratu, ma symbolizować konkret i solidność; C, które stworzone zostało z okręgu, reprezentuje koło i ruch, symbolizując harmonię i ciągłość; wreszcie A, pochodzące od trójkąta, znamionuje energię i ciągły stan rozwoju.

Fiat i Chrysler rozpocznie stosowanie nowego logo najszybciej, jak to będzie możliwe i z pewnością przed zakończeniem procesu reorganizacji nowej firmy.

źródło: FCA
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 568 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

784 838 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP