Fiat w Polsce: bez kryzysowych kompleksów

Fiat w Polsce: bez kryzysowych kompleksów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2009 roku, mimo ogólnego kryzysu, marka Fiat, powiększyła udział zarówno w rynku sprzedaży aut osobowych, jak i dostawczych.

W grudniu ub. r. Fiat Auto Poland sprzedał 2 514 samochodów osobowych (+3,3% w stosunku do grudnia '09) w tym: marki Fiat - 2 359 szt., marki Alfa Romeo - 110 szt., marki Lancia - 38 szt., marki Abarth - 7 szt. osiągając udział w rynku na poziomie 8,82%.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Fiat w Polsce: bez kryzysowych kompleksów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!