PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Fiat w Polsce: bez kryzysowych kompleksów

Autor: FAP, wnp.pl (AG)
13-01-2010 16:04
Fiat w Polsce: bez kryzysowych kompleksów

W 2009 roku, mimo ogólnego kryzysu, marka Fiat, powiększyła udział zarówno w rynku sprzedaży aut osobowych, jak i dostawczych.

W grudniu ub. r. Fiat Auto Poland sprzedał 2 514 samochodów osobowych (+3,3% w stosunku do grudnia '09) w tym: marki Fiat - 2 359 szt., marki Alfa Romeo - 110 szt., marki Lancia - 38 szt., marki Abarth - 7 szt. osiągając udział w rynku na poziomie 8,82%.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 962 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 144 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP