Na 63. Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie Fiat Group Automobiles dla każdej ze swoich marek posiadać będzie odrębne stoiska. Mimo, że będą się od siebie różniły tak, aby odzwierciedlały specyficzny charakter każdej marki, wszystkie łączyć będzie wspólna koncepcja "Świat, jakiego pragnę" czyli widziany oczami dziecka.
Dla marki Fiat dzieci wybierają zielone miasto, usytuowane pod gołym niebem, co przedstawione zostało na ich obrazach w wielkiej skali, z których stworzono dekoracje. Chmury, kwiaty i domy prowadzą odwiedzających do wielkiej papierowej krainy, poprzez którą dzieci wyraziły swoje nadzieje i życzenia w związku z przyszłością, która nawet bardziej niż obecnie będzie szanować środowisko. Między domami i parkami wymyślonego przez dzieci miasta znajduje się również miejsce dla najnowszych osiągnięć technologii motoryzacyjnej w postaci pojazdów, które „uczyniły olbrzymi krok” w kierunku zrównoważonej mobilności. Nieprzypadkowo wachlarz modeli Fiata jest najbardziej ekologiczny spośród dziesięciu europejskich marek samochodowych, o najniższej średniej wartości emisji dwutlenku węgla już od 2 lat z rzędu wynoszącej 133,7 g/km dla samochodów sprzedanych w 2008 roku (137,3 g/km dla samochodów sprzedanych w 2007 roku).
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Fiat zainstalowany we Frankfurcie