Znane są już przedsiębiorstwa, które wezmą udział w projekcie realizowanym wspólnie z miastem Poznań. Udział w drugiej edycji Konsorcjum Marki Poznań weźmie 39 marek związanych z Poznaniem reprezentujących 11 różnych branż. Celem nadrzędnym projektu jest osiągnięcie synergii wizerunkowej między markami i Poznaniem.
Konsorcjum Marki Poznań powstało jako element stworzonej w 2009 r. Strategii Promocji Miasta Poznania. Jest to jedyna w Polsce platforma trwałej współpracy marketingowej pomiędzy miastem, a partnerami komercyjnymi. Należące do niego marki tworzą biznesową wizytówkę, wykorzystując ścisły związek swojego know-how z poznańską tradycją skuteczności. W drugiej edycji projektu udział wezmą najważniejsze poznańskie marki. Decyzję o podjęciu z nimi współpracy podjęła specjalnie powołana Rada Ekspertów - gremium niezależnych fachowców z zakresu marketingu, kultury, innowacji czy sportu. Kryteriami decydującymi o podjęciu współpracy z markami były m.in. ich rozpoznawalność i reputacja wśród grup docelowych na terenie Poznania i okolic.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Firmy motoryzacyjne w II edycji Konsorcjum Marki Poznań