Jak wskazują wyniki badania Instytutu Keralla Research, na zlecenie firmy Carefleet, już niemal 79% mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zna usługi wynajmu długoterminowego. Dla porównania, 6 lat temu ich znajomość potwierdzało 56% badanych. Rośnie również liczba firm użytkujących auta w tej formie.
Branża CFM ma powody do zadowolenia - dzięki skierowaniu komunikacji do MSP i prowadzeniu działań mających na celu edukowanie tego rynku, w ciągu kilku lat udało się uzyskać wyraźny wzrost świadomości istnienia tej formy użytkowania pojazdów w segmencie, który przez dłuższy czas nie był adresatem komunikacji o outsourcingu flot pojazdów. Usługa wynajmu długoterminowego została zaimportowana do Polski wraz z pojawieniem się międzynarodowych koncernów. - Dziś z usług firm CFM korzystają duże przedsiębiorstwa, ale coraz częściej i te mniejsze, mówi Frédéric Lustig, prezes Carefleet.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.