Jak wynika z ankiet przeprowadzanych w br. przez DKV Euro Service, internet jest najlepszą metodą kontaktu z firmami branży transportowej. Ponad połowa nowych użytkowników kart paliwowych dowiedziała się o ich istnieniu właśnie przez strony www.
DKV Euro Service, operator kart paliwowo-serwisowych, od początku 2007 roku prowadzi analizy profilu swoich nowych klientów. Wnioski z najnowszych ankiet ukazują coraz większą aktywność na rynku transportowym małych i średnich firm. Ponad połowę nabywców kart paliwowych stanowią przewoźnicy posiadający 1-2 pojazdów. Tylko niecałe 7% nowych klientów zarządza flotami z taborem ponad 10 samochodów. Jak informują analitycy DKV, spowodowane jest to nasyceniem kartami paliwowymi wśród dużych przewoźników oraz wyraźnie większym otwarciem na nowe technologie wśród firm małych i średnich.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Floty stawiają na Internet