W listopadzie br. firma Ford Polska Sp. z o.o. sprzedała na polskim rynku 2 386 nowych pojazdów. To kolejny bardzo dobry wynik miesięcznej sprzedaży marki w Polsce, dzięki któremu roczny plan sprzedaży 30 000 sztuk nowych aut jest niezagrożony. Od początku roku do klientów trafiło 27 689 szt. nowych pojazdów marki Ford (z uwzględnieniem listopada br.). Jest to o blisko 7,5% więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Dzięki dobrym rezultatom Ford awansował na IV pozycję wśród najchętniej kupowanych marek w Polsce (o 2 miejsca w porównaniu z rankingiem w 2008 r.).
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ford coraz mocniejszy w Polsce