PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Ford poprawia sieć dealerską Lincolna.

Autor: Mototarget
09-02-2011 09:28

Ford w ramach swojej polityki wyodrębniania Lincolna jako marki luksusowej przedstawił wymagania, jakie będzie stawiał przyszłym dealerom marki. Istniejące placówki będą musiały dostosować się do wytycznych do października.

Lista wymogów jest obfita: na banerach może występować wyłącznie nazwa Lincoln, dealer musi zapewnić oddzielną obsługę sprzedażową dla Lincolnów i oddzielnego kierownika serwisu (te uwagi tyczą się salonów sprzedających więcej niż jedną markę). Ponadto klienci Lincolna będą mieli prawo do darmowej myjni i samochodu zastępczego w czasie, gdy ich Lincoln trafi do naprawy.

Wielu mniejszych dealerów może mieć problemy ze spełnieniem tych wymagań, ale to nie zniechęca Forda. Koncern chce zmniejszyć liczbę dealerów na kluczowych rynkach z 500 do 325 do końca 2011 r. Lincoln zakończył ub. rok z 4% wzrostem sprzedaży, czyli o wiele mniejszym niż Cadillac, czy Lexus.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 962 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 144 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP