Ford: reklamą w kryzys

Ford: reklamą w kryzys
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Podczas finału UEFA Champions League (piłkarska Liga Mistrzów: Bayern Monachium - Borussia Dortmund), Ford wystartuje z nową europejską kampanią reklamową, która ma koncentrować się na niedrogich, markowych technologiach przyjaznych dla użytkownika. Kampania ma być jednym ze środków do celu jakim jest powstrzymanie załamania sprzedaży i rentowności w Europie.

- Pozwoli to na postrzeganie marki Ford jako znacznie bardziej zróżnicowanej od naszych konkurentów, mówi Elena Cortesi, z Ford of Europe.
Pojedynczne elementy kampanii skupiać się będą na wybranych technologiach w poszczególnych modelach, np. zdolności wykorzystania smartfona do synchronizacji komunikacji i rozrywki w Fordzie Fiesta. Ogólnym celem jest dotarcie do odbiorców w wieku 18-44-lat, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet i najmłodszych osób w grupie wiekowej, ponieważ ci konsumenci są bardziej skłonni do zmiany opinii nt. marki, mówi Gaetano Thorel wiceprezes ds. marketingu Ford of Europe.

Ogólnie rzecz biorąc, Ford planuje zwiększyć swój budżet reklamowy dla Europy - zwłaszcza dotyczy to obecności na platformach cyfrowych, w tym w mediach społecznościowych.

Ford chce odwrócić niekorzystny trend w Europie, który wg szacunków może wyrazić się stratą ponad 1,5 mld euro w 2013 r. Do marca, sprzedaż Forda na Starym Kontynencie spadła o 20% do 224 883 szt., podczas gdy cały rynek spadł o 10% do 3,1 mln szt., wg danych stowarzyszenia ACEA.

źródło: Automotive News
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ford: reklamą w kryzys

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!