Widząc szansę na wyższą cenę Ford Motor Co. spowolnił proces sprzedaży marki Volvo, podaje "The Wall Street Journal" powołując sie na źródła zbliżone do sprawy. Ford zaczeka na dokończenie sprzedaży Opla przez General Motors Co. i najprawdodpobniej wśród przegranych w walce o tą markę poszuka nabywcy dla Volvo.
Amerykański producent od początku roku szuka kupca na przynoszące straty Volvo. Chce w ten sposób za jednym zamachem ograniczyć koszty i zdobyć środki na produkcję pojazdów, które dobrze się sprzedają.
Szef finansów w Fordzie, Lewis Booth mówił w ubiegłym tygodniu, że firma prowadzi rozmowy w sprawie Volvo z kilkoma podmiotami.
Nieoficjalne doniesienia wskazują, że Volvo byliby zainteresowani Chińczycy z Beijing Automotive Industry Holding Corp. (BAIC) i jedna z "zachodnich grup przemysłowych". BAIC, który przepadł w wyścigu do Opla, rzekomo prowadził już rozmowy na temat szwedzkiej marki.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ford/Volvo: wolniej z tą sprzedażą