General Motors Europe liczy na przyszłoroczną sprzedaż ponad 200 tys. nowych modeli sedana Opel/Vauxhall Insignia.
Insignia zastąpi model Vectra jako topowy samochód marki Opel/Vauxhall, wchodząc do sprzedaży pod koniec roku.
Visser mówił podczas londyńskiej prezentacji Insigni, zdawał się nie zauważać, że europejski rynek modeli klasy średniej wyższej w minionym okresie mocno się skurczył. Menedżer GM Europe podkreślał zalety nowego samochodu i zapowiedział renesans segmentu.
Insignia jest pierwszym produktem GM powstałym na platformie Ypsilon 2. Gama modelowa obejmuje sedana, 5.drzwiowego hatchbacka i - w przyszłym - kombi. Modele będą miały przedni napęd (z możliwością zastosowania napędu 4x4) i siedem opcji silnikowych.
Jako pierwszy, model Insignia sedan wprowadzony zostanie pod koniec roku w Niemczech, i stamtąd rozpocznie swój "marsz" przez Europę.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: GM Europe chce na początek sprzedać 200 tysięcy Insigni