GM nie boi się ekspansji tanich marek ze wschodu

GM nie boi się ekspansji tanich marek ze wschodu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wiele mówi się ostatnio o wchodzeniu na europejski rynek, tanich marek z Chin czy też, ostatnio głośno komentowanej, sprawy najtańszego samochodu na świecie - hinduskiego Tata Nano.

Pojawia się pytanie o odczucia "wielkich" europejskiego i światowego moto-przemysłu, których pozycja - biorąc pod uwagę proponowane przez azjatyckich wytwórców ceny - może w pewnym stopniu zachwiać motoryzacyjnym status quo.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: GM nie boi się ekspansji tanich marek ze wschodu

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!