PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

GM wybrał nowy dom mediowy

Autor: GM, wnp.pl (AG)
25-01-2012 17:19

Po wnikliwej analizie działalności marketingowej na całym świecie, koncern General Motors przekazał odpowiedzialność za globalne działania mediowe firmie Carat, będącej częścią grupy mediowo-cyfrowej Aegis Media.

W ramach umowy nowy partner przejmie odpowiedzialność za większość operacji GM związanych z globalnym planowaniem i zakupem w mediach konsumenckich, łącznie z mediami radiowo-telewizyjnymi, cyfrowymi i społecznościowymi.
- Szukaliśmy domu mediowego, który byłby w stanie w pełni wykorzystać marketingowe okazje na globalnym rynku, powiedział Joel Ewanick, wiceprezes GM i dyrektor ds. marketingu globalnego. - Firma Carat dzięki innowacyjnemu podejściu jest w stanie uzyskać wysoką wartość marketingową, natomiast proponowany przez firmę model usług jest spójny ze strategią rynkową naszych regionalnych i światowych marek.

Firma Carat niezwłocznie rozpocznie przejmowanie odpowiedzialności za działania mediowe koncernu GM na większości światowych rynków z wyjątkiem Chin, Indii i Brazylii, gdzie działania te będą nadzorowane przez agencje odpowiedzialne wyłącznie za te kraje.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 736 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP