W dającej się przewidzieć przyszłości BMW Group nie planuje wprowadzenia na rynek czwartej marki samochodów (obok BMW, MINI i Rolls-Royce).
Wysoki rangą, przedstawiciel grupy z Monachium nie wyklucza całkowicie możliwości wypromowania przez BMW AG kolejnej marki samochodów, jednak nie w najbliższej przyszłości.
W okresie od stycznia do października łączna sprzedaż aut marki BMW, MINI i Rolls-Royce wyniosła w USA około 275 tys. egzemplarzy (+8%). Oznacza to, że prawie co piąte auto niemieckiego koncernu trafia do klientów za Oceanem.
Impulsem wzrostu miałaby być wysoka sprzedaż aut grupy BMW za oceanem (275 tys. w okresie I-X'07) i premiera modelu BMW serii 1, którego debiut na rynku amerykańskim odbył się podczas wystawy w Los Angeles.
Kolejne nowości na tamten rynek to MINI Clubman, dwie wersje BMW M3 oraz nowy Rolls-Royce.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Grupa BMW na razie poprzestanie na trzech markach