PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Grupa Renault zwiększa rynkowe udziały Polsce

Autor: wnp.pl (AG)
22-01-2015 20:11
Grupa Renault zwiększa rynkowe udziały Polsce

W segmencie SUV, Polacy najchętniej wybierali Dustera.

fot. Dacia

W 2014 roku, w Polsce Grupa Renault odnotowała wzrost udziału obydwu marek (Renault i Dacia). Renault zajmuje drugie miejsce na rynku samochodów dostawczych oraz szóste w całym rynku aut osobowych i dostawczych. Dacia drugi rok z rzędu znalazła się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych marek, zajmując na koniec 2014 r. dziewiątą pozycję w rankingu aut osobowych oraz dziesiątą wśród dostawczych.

Obydwie marki Grupy Renault (Renault i Dacia) w 2014 r. zarejestrowały 37 755 samochodów (o 5 440 więcej niż w poprzednim roku), co pozwoliło Grupie przekroczyć 10% udział w polskim rynku samochodowym (10,1% udziału w rynku). Przy wzroście rynku o 12% w stosunku do 2013 r. marka Renault zanotowała na koniec ub.roku wzrost o 15%, zajmując szóste miejsce z udziałem 6,2%, natomiast Dacia wykazała wzrost o 20%, zajmując 3,9% polskiego rynku samochodowego.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 327 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP