Firma Hella zaprezentowała pierwszy reflektor diodowy do ciężarówki.
W czasie projektowania nowego reflektora uwzględniono warunki, w jakich pracują systemy oświetleniowe w samochodzie ciężarowym. Zastosowano elementy LED o znacznie wydłużonej trwałości i zwiększonej odporności na drgania. Chodziło o zapewnienie niezawodności w długim okresie czasu i ograniczenie obsługi najczęściej używanych świateł (dzienne, mijania i pozycyjne) nowego systemu oświetlenia praktycznie do zera. Zastosowane światła mijania w technologii LED mają parametry (strumień, barwa) zbliżone do ksenonowych źródeł światła. Dzięki technologii LED i zastosowaniu świateł do jazdy dziennej nowe oświetlenie ma wpływ na poprawę bezpieczeństwa ruchu i zużycie energii. Włączone, pojedyncze światło mijania tego typu zużywa o 49 W mniej energii niż standardowa żarówka halogenowa. Obniżenie zużycia energii to w konsekwencji ograniczenie emisji CO2.