Historyczny wynik Volvo

Historyczny wynik Volvo
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Volvo w Polsce w 2011 r. sprzedało 5 151 samochodów (wg IBRM Samar) - to najwyższy wynik w historii. Z kolei pod względem rejestracji nowych aut (wg CEPiK), marka obroniła 1. miejsce z poprzednich kwartałów i zakończyło rok na pozycji lidera segmentu Premium (Audi, BMW, Mercedes, Volvo). A to wszystko przy "malejącym" segmencie o 12%.

Takie wyniki Volvo są efektem sprzedaży modelu XC60 oraz udanego wprowadzenia na rynek w zeszłym roku nowego Volvo S60 i V60. To wszystko pozwoliło Volvo w Polsce zwiększyć udział zarówno w segmencie Premium - do 26,7%, jak i w całym rynku - do 1,8%. Volvo zwiększyło również przewagę nad konkurencją z segmentu do kilkuset samochodów a to najlepsze wyniki marki z ostatnich kilku lat.

Sprzedaż to nie wszystko. Volvo, w dorocznym badaniu satysfakcji dealerów samochodowych utrzymało 1. miejsce.

Marka staje przed dużym wyzwaniem, aby utrzymać pozycję lidera w segmencie Premium w 2012 r. Wprowadzenie do oferty nowego modelu z segmentu C/D - V40 oraz otwarcie największego salonu dealerskiego Volvo w Polsce - ma pomóc ten cel zrealizować.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Historyczny wynik Volvo

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!