PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Historyczny wynik Volvo

Autor: Volvo, wnp.pl (AG)
04-01-2012 17:35

Volvo w Polsce w 2011 r. sprzedało 5 151 samochodów (wg IBRM Samar) - to najwyższy wynik w historii. Z kolei pod względem rejestracji nowych aut (wg CEPiK), marka obroniła 1. miejsce z poprzednich kwartałów i zakończyło rok na pozycji lidera segmentu Premium (Audi, BMW, Mercedes, Volvo). A to wszystko przy "malejącym" segmencie o 12%.

Takie wyniki Volvo są efektem sprzedaży modelu XC60 oraz udanego wprowadzenia na rynek w zeszłym roku nowego Volvo S60 i V60. To wszystko pozwoliło Volvo w Polsce zwiększyć udział zarówno w segmencie Premium - do 26,7%, jak i w całym rynku - do 1,8%. Volvo zwiększyło również przewagę nad konkurencją z segmentu do kilkuset samochodów a to najlepsze wyniki marki z ostatnich kilku lat.
Sprzedaż to nie wszystko. Volvo, w dorocznym badaniu satysfakcji dealerów samochodowych utrzymało 1. miejsce.

Marka staje przed dużym wyzwaniem, aby utrzymać pozycję lidera w segmencie Premium w 2012 r. Wprowadzenie do oferty nowego modelu z segmentu C/D - V40 oraz otwarcie największego salonu dealerskiego Volvo w Polsce - ma pomóc ten cel zrealizować.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 327 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP