Światowy debiut Hondy Jazz Hybrid na Salonie Samochodowym w Paryżu będzie pierwszą okazją by przekonać się, że połączenie układu napędowego IMA z nadwoziem Hondy Jazz powiodło się bez uszczerbku dla funkcjonalności systemu rozkładania siedzeń Magic Seats.
Zastosowanie systemu hybrydowego nie wpłynęło na zmniejszenie wymiarów wnętrza. Podłoga bagażnika znajduje się na tej samej wysokości, co w aktualnie produkowanych wersjach Jazz 1.2 oraz 1.4. Zespół akumulatorów IMA wraz z elektronicznym modułem sterującym umieszczono pod podłogą bagażnika, zachowując pojemność bagażnika (ponad powierzchnią podłogi) wynoszącą 300 l i zapewniając pełną funkcjonalność systemu składania siedzeń Magic Seats. Oznacza to, że siedzenia można złożyć całkowicie poziomo, w jednej płaszczyźnie z podłogą bagażnika, uzyskując przestrzeń bagażową o objętości 831 l. Można też złożyć siedziska ustawiając je w pozycji pionowej, co z kolei umożliwia przewóz wysokich przedmiotów za przednimi siedzeniami.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Honda Jazz Hybrid zachowuje funkcjonalność modelu bazowego