U wybranych dealerów Volkswagena można zamawiać Passata w wersji GTE, czyli z hybrydowym zespołem napędowym typu plug-in o łącznej mocy 218 KM i o zasięgu do 50 km w trybie elektrycznym. Całkowity zasięg Passata GTE wynosi 1 114 km. Zużycie paliwa wynosi ok. 1,6 l/100 km oraz 12,2 kWh/100 km (wg NEDC dla aut hybrydowych).
Passat GTE wyposażany jest w silnik 1.4 TSI o mocy 156 KM oraz w silnik elektryczny osiągający moc 115 KM. Obydwie jednostki zapewniają łączną moc 218 KM. Połączenie doładowanego silnika benzynowego, wyposażonego w bezpośredni wtrysk benzyny (TSI), z silnikiem elektrycznym ma sprzyjać efektywności pracy obydwu jednostek oraz służyć środowisku. Passat GTE oferowany jest tylko ze skrzynią biegów DSG. Akumulator litowo-jonowy, zaopatrujący silnik elektryczny w prąd, jest ładowany podczas jazdy, poprzez m.in. odzysk energii hamowania. Akumulator można także ładować z domowego gniazdka za pomocą kabla. Czas ładowania z sieci o napięciu 230 V wynosi 4 godziny i 15 minut, a z sieci o napięciu 360 V (za pomocą tzw. Wallboxa) - 2 godziny i 30 minut.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Hybrydowy Passat wjechał do salonów