Podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Paryżu Hyundai spróbuje przekonać swoich gości, że robi wszystko, aby zdobyć zaufanie i uznanie europejskiej klienteli, krojąc pojazdy na miarę Europejczyków. Poza tym pojawił się pomysł prezentacji kolejnych dwóch modeli, które - zdaniem prezesa Hyundai Motor Europe Kun-Hee Ahn - przyśpieszą proces umacniania wizerunku marki w segmencie pojazdów klasy wyższej.
- Hyundai i20 ma charakteryzować się niewielkim zużyciem paliwa i niską emisją spalin, a są to kluczowe czynniki pomagające zredukować koszty eksploatacyjne. Popularność aut ekonomicznych oraz lepsze warunki podatkowe w wielu krajach europejskich przekonały konsumentów do przyjrzenia się własnym wydatkom i wybrania samochodu spełniającego te kryteria, mówi prezes Ahn.
Obydwa modele mają pomóc firmie zwiększyć sprzedaż samochodów w Europie, ułatwiając realizację planu sprzedażowego, wynoszącego w 2009 r. 380 tys. sztuk.
- Skupiliśmy się na produkcji samochodów zaprojektowanych z myślą o rynku europejskim. Takie podejście okazało się słuszne, co widać na przykładzie modeli i10 oraz i30, spełniających wymagania Europejczyków. Modele i20 i ix55 to kolejny krok w przyszłość, który pomoże w umocnieniu wizerunku marki.
Kolejną nowością jest i20 blue, czyli ekologiczna i ekonomiczna wersja przedstawiciela segmentu B oraz hybrydowa odmiana Santa Fe wyposażona w dwa silniki, benzynowy i elektryczny. Uzupełnieniem jest limuzyna Genesis oraz jej sportowa odmiana Genesis Coupe.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Hyundai dopieszcza Stary Kontynent