PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Hyundai i10 wzmacnia pozycję

Autor: Hyundai, wnp.pl (AG)
07-06-2009 16:54
Hyundai i10 wzmacnia pozycję

Sprzedaż Hyundaia i10 w Europie przekroczyła 90 000 szt. w przeciągu pierwszego roku obecności na rynku, zapewniając firmie największy jak dotąd udział w konkurencyjnym segmencie A.

Po 12 miesiącach sprzedaży, i10 okazał się być jednym z najlepiej sprzedających się modeli w portfolio Hyundaia. Sprzedaż marki w segmencie aut miejskich wzrosła o 236% w przeciągu pierwszych czterech miesięcy 2009 r. w porównaniu z analogicznym okresem ub.roku.
- Hyundai i10 jest doceniany za swoja uniwersalność - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe. - W przeciągu zaledwie roku od wprowadzenia, znaleźliśmy szeroką rzeszę odbiorców, którymi są zarówno młodzi, samodzielni kierowcy, jak i rodziny z dziećmi. W ocenie klientów samochód jest dobrze wykonany, bogato wyposażony i ma dobrze skalkulowaną cenę. Mówiąc krótko, jest to ten rodzaj auta, którego obecnie poszukuje coraz większa liczba odwiedzających salony sprzedaży samochodów.

Szczególnie dobrą opinią cieszy się wersja benzynowa 1.2 z silnikiem Kappa, odzwierciedlającym ekologiczną politykę Hyundaia. Przy satysfakcjonujących osiągach emituje ok. 119g CO2 na km i zużywa średnio ok. 5 l/100km.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 864 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

798 535 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP