Sprzedaż Hyundaia i10 w Europie przekroczyła 90 000 szt. w przeciągu pierwszego roku obecności na rynku, zapewniając firmie największy jak dotąd udział w konkurencyjnym segmencie A.
- Hyundai i10 jest doceniany za swoja uniwersalność - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe. - W przeciągu zaledwie roku od wprowadzenia, znaleźliśmy szeroką rzeszę odbiorców, którymi są zarówno młodzi, samodzielni kierowcy, jak i rodziny z dziećmi. W ocenie klientów samochód jest dobrze wykonany, bogato wyposażony i ma dobrze skalkulowaną cenę. Mówiąc krótko, jest to ten rodzaj auta, którego obecnie poszukuje coraz większa liczba odwiedzających salony sprzedaży samochodów.
Szczególnie dobrą opinią cieszy się wersja benzynowa 1.2 z silnikiem Kappa, odzwierciedlającym ekologiczną politykę Hyundaia. Przy satysfakcjonujących osiągach emituje ok. 119g CO2 na km i zużywa średnio ok. 5 l/100km.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Hyundai i10 wzmacnia pozycję