PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Hyundai rozpoczął program "World Cup Before Service"

Autor: Hyundai, wnp.pl (AG)
17-06-2010 16:37
Hyundai rozpoczął program "World Cup Before Service"

Zdobycie do 2015 r. wiodącej pozycji w ocenie satysfakcji klienta to kolejny, obok zwiększenia udziału w rynku i wzmocnienia pozycji marki w Europie, strategiczny cel, jaki wytyczył sobie Hyundai.

Od początku roku firma wprowadza programy opieki posprzedażowej. Pierwszym etapem było wdrożenie w całej Europie programu "Triple 5 Care" oznaczającego 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat assistance i 5 lat bezpłatnego programu dodatkowej kontroli pojazdu. 5-letnim pakietem został objęty Hyundai ix35 oraz nowy Hyundai i30, jednak firma planuje rozszerzenie go także na pozostałe modele.

Kolejnym przedsięwzięciem jest program "World Cup Before Service", który trwać będzie przez cały okres Mistrzostw FIFA 2010 w wybranych miastach europejskich. Zgodnie z jego założeniami, w wytyczonych miejscach (parkingi centrów handlowych, stacje benzynowe) znajdują się specjalnie przygotowane stoiska, gdzie przedstawiciele firmy Hyundai dokonują bezpłatnego sprawdzenia wybranych punktów w samochodzie (m.in. poziom oleju, ciśnienie w oponach, uzupełnienie płynu do mycia szyb).
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 608 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP