Podczas 40. Salonu Samochodowego w Tokio, Hyundai zaprezentował trzy nowe modele pojazdów na czele z i30 w wersji 5-drzwiowej, który z pewnością w znaczący sposób poprawi wyniki sprzedaży koncernu w Japonii
Z kolei QarmaQ to sportowy crossover coupe prezentujący najnowocześniejsze technologie związane ze środowiskiem. Zastosowano w nim m.in. system pozwalający zredukować obrażenia pieszych podczas kolizji w przypadku samochodów typu CUV (Crossover Utility Vehicle).
Zdaniem konstruktorów, QarmaQ jest lżejszy, bardziej wytrzymały i bardziej ekonomiczny niż jakikolwiek inny pojazd typu CUV tej klasy. Samochód oferuje również dużo większe możliwości powtórnego przetworzenia w zakresie konstrukcji i ewentualnego demontażu.
Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Tokio, oddział koncernu Hyundai odpowiedzialny za sektor pojazdów użytkowych prezentuje też nowy model luksusowego autokaru inter-city o nazwie Universe.
W Europie Hyundai jest trzecim azjatyckim producentem samochodów pod względem sprzedaży (średnioroczna sprzedaż koncernu to 350 tys. pojazdów).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Hyundai zdobywa Japonię