Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów ACEA podało, że w zeszłym miesiącu firma Hyundai zwiększyła swój udział w europejskim rynku nowych samochodów do 3,8%. Liczba zarejestrowanych modeli koreańskiej marki wzrosła o 1,4% w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku, osiągając poziom 13,753 egzemplarzy. Firma zanotowała wzrost, pomimo tego, że ogólna sprzedaż na rynku w lutym spadła o 10,2%.
Hyundai w ostatnim czasie podjął znaczące inwestycje w rozwó swojej infrastruktury. Ich celem jest poprawa jakości produktów i usług oferowanych przez firmę.
Jednym z tych przedsięwzięć jest rozwój fabryki w Turcji. Koreańska firma przeznaczyła 475 mln euro na zwiększenie produkcji ze 120 tys. do 200 tys. samochodów rocznie. Plany rozwojowe dotyczą także europejskiej centrali Hyundai. Nad poprawą jakości i wydajności modeli Hyundai dedykowanych na rynek europejski, będzie pracować Centrum Testowe zlokalizowane niedaleko znanego toru wyścigowego Nurburgring w Niemczech. Powstanie Centrum to inwestycja na poziomie 5,5 mln euro.
źródło: Hyundai