Sprzedaż rodzinnego Hyundaia i30 w Europie wzrosła o 10,2% w ciągu pierwszych pięciu miesięcy br., porównując z analogicznym okresem ub.roku. Klienci w Europie zakupili ponad 33 500 szt. tego modelu w wersji hatchback i kombi.
- Sukces sprzedażowy i30 jest rezultatem konsekwentnej polityki marki w wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom klientów na starym kontynencie - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe.
Mocną stroną i30 są silniki. Szczególną popularnością cieszy się nowa jednostka 1.6 CRDi (115KM), emitująca 119 g/km CO2, co jest istotnym argumentem na rynkach stosujących preferencyjne stawki podatkowe.
Pozycja i30 wzmacnia się poprzez wprowadzenie do sprzedaży wersji i30 Blue - pierwszego modelu, z ekologicznej linii aut, sygnowanej oficjalnie jako Blue Drive. Zastosowany tu systemu ISG (Idle Stop and Go) umożliwia redukcję zanieczyszczeń o 15%.
W ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2009r Hyundai był jedynym, dużym producentem, który znacząco poprawił swój udział na rynku europejskim. Korzyści, wynikające z pełnej dostępności i30, dzięki uruchomieniu produkcji w czeskich Nosovicach, pozwalają przewidywać kontynuację sukcesów sprzedażowych w Europie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: i30 liderem Hyundaia