Podczas Salonu Motoryzacyjnego we Frankfurcie Infiniti dokonało premierowej prezentacji modelu Q30 Concept. To kolejny krok w strategii poszerzania obecności marki na nowe segmenty klasy premium.
- Stajemy się marką młodszą, wyznaczającą trendy, nowocześniejszą i bardziej ekscytującą, zapowiedział Johan de Nysschen, prezes Infiniti Motor Company, Ltd. - Infiniti Q50, a teraz Q30 Concept realizują tę obietnicę.
Zakłada się, że do końca dekady, przedstawiciele generacji X i Y będą stanowić 80% nabywców w segmencie premium, co stawia przed marką nowe wymagania, nakazujące bardziej nowoczesne podejście do klasy premium.
Q30 Concept jest prekursorem stylistycznym przyszłego luksusowego, kompaktowego samochodu Infiniti, który ma być dla marki pojazdem określanym mianem "entry level". Firma zapowiedziała, że produkcja auta rozpocznie się w 2015 r. w angielskim Sunderland.
źródło: Infiniti
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Infiniti dla nowej grupy odbiorców