Europejski raport sprzedaży nie pozostawia wątpliwości - w maju najwięcej w Europie samochodów ekskluzywnej marki Infiniti kupili Polacy. Centrum Infiniti w Warszawie, ze sprzedażą wynoszącą 23 szt., wyprzedziło Włochy (22 auta w 3 salonach) i Hiszpanię (20 samochodów w 4 salonach).
- Statystycznie, z uwzględnieniem potencjałów rynków, sytuacja jest nie do wytłumaczenia - komentuje Grzegorz Szczypior, menedżer generalny Infiniti w Polsce - ale już socjologicznie, jak najbardziej. Po pierwsze - Polacy najszybciej docenili markę Infiniti, dzięki trwającemu przez lata prywatnemu importowi, po drugie - spodobały im się oryginalne linie samochodów i możliwość odróżniania się od tłumu, czynnik zawsze dla naszej nacji istotny. Klienci bardzo też doceniają szczególny standard obsługi i gościnność, jaką ich otaczamy.
Najchętniej kupowanym w Polsce modelem pozostaje flagowy SUV FX50, którego udział w sprzedaży wynosi 31%. Zaraz za nim, z udziałem o 2% niższym, plasuje się FX37, a dalej: sportowy G37 Coupe (z udziałem w sprzedaży wynoszącym 18%); mniejszy SUV - EX 37 (13%) i limuzyna G37 (9%).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Infiniti: niby niewiele ale jak na Europę rekordowo