Innowacyjny model biznesowy Renault

Innowacyjny model biznesowy Renault
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Celem Renault jest powszechne udostępnienie technologii aut elektrycznych tak, aby były one dostępne dla jak największej rzeszy odbiorców. Z tego względu producent zaproponuje innowacyjne formuły zakupu. Po raz pierwszy zostanie rozdzielona własność samochodu i akumulatora. Klienci będą mogli kupić lub wynająć auto i wykupić abonament obejmujący wynajem akumulatora oraz nowe usługi dotyczące mobilności ułatwiające codzienną eksploatację.

Renault chce zaoferować samochody elektryczne w cenie aut tej samej wielkości z równorzędnym silnikiem i poziomem wyposażenia. Już w momencie wprowadzenie łączny koszt użytkowania samochodów elektrycznych, czyli tzw. TCO (Total Cost of Ownership) będzie zbliżony do samochodu z silnikiem spalinowym.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Innowacyjny model biznesowy Renault

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!