PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jak 407 zrobił się efektywniejszy?

Autor: Peugeot, wnp.pl (AG)
16-03-2009 08:27

Korzystając z wielu ewolucji technicznych, odświeżony 407, w wersji 1.6 HDi FAP (110 KM) sedan i SW powinny wskazywać obecnie zużycie paliwa na poziomie 4,9 l /100 km w cyklu mieszanym i emisję 129 g CO2.

Dostosowanie układu kierowniczego elektro-hydraulicznego w 407 1,6 HDi FAP, przyczynia się głównie do efektywności ochrony środowiska. Jego wspomaganie jest sterowane przez zespół elektropompy ( GEP) hydraulicznej, która zmienia siłę wspomagania w zależności od szybkości samochodu, szybkości obrotu kierownicy i temperatury oleju w układzie kierowniczym. W ten sposób, optymalizuje zużycie paliwa w porównaniu z klasycznym hydraulicznym układem kierowniczym napędzanym przez silnik.
Inny kluczowy czynnik to przeprowadzona modernizacja silnika 1.6 HDi w celu obniżenia redukcji emisji. 407 otrzymał nowe opony gamy Michelin Energy Saver, 205 /60 R16 H, o obniżonym współczynniku tarcia. Widać, że adaptacja do 129 g /km CO2 została osiągnięta bez ewolucji przełożenia głównego. Poziomy osiągów i przyspieszenia pozostały te same.


Od premiery modelu w 2004 roku, model 407 we wszystkich sylwetkach nadwoziowych łącznie, został wyprodukowany w ponad 800 000 egz.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 501 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP