Jak dealerzy wspierają promocję marek na Facebooku?

Jak dealerzy wspierają promocję marek na Facebooku?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Profile dealerów samochodowych na Facebooku posiadają łącznie ok. 300 tys. fanów i są coraz istotniejszym elementem promocyjnym w branży automotive. Średnio na markę przypada 12 takich fanpage’ów. Badanie "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" pokazuje, że rekordziści mogą pochwalić się bardzo pokaźnymi liczbami fanów czy wskaźnikami zaangażowania.

Z analizy wynika, że pomimo iż najbardziej liczną grupę aktywizujących się w mediach społecznościowych dealerów ma Fiat, to szczególne zainteresowanie potencjalnych klientów wzbudziła strona "Toyota Radość". Fanpage ten uzyskał przeszło 40 tys. fanów, a więc zdecydowanie najwięcej spośród polskich sprzedawców aut. Jednak pod względem zaangażowania osób "lubiących" prowadzi znacznie mniejszy profil - Auto Księżyno, należący do białostocko-warszawskiego dealerstwa Mazdy. Auto Księżyno angażowało niemal 23% fanów, co w porównaniu do przeciętnej na poziomie 2,7% musi robić wrażenie.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak dealerzy wspierają promocję marek na Facebooku?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!