PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jak okazać szacunek pracownikom? Volvo robi to w reklamie

Autor: wnp.pl (AG)
21-01-2016 18:47 |  aktualizacja: 21-01-2016 18:54
Jak okazać szacunek pracownikom? Volvo robi to w reklamie
fot. Volvo
Pracownicy Volvo podczas kręcenia spotu. fot. Volvo W polskiej wersji spotu pojawi się pani Eva Zdzisława Andersson, która wraz z Volvo XC60 występuje na tle panoramy Gdańska. fot. Volvo

Volvo rozpoczyna nietypową kampanię reklamową swojego modelu XC60. Występują w niej pracownicy firmy, także Ci bezpośrednio zaangażowani w produkcję samochodów. Są wśród nich osoby różnych narodowości, także polskiej.

Najnowsza kampania nawiązuje do wcześniejszej, której motywem przewodnim było hasło "Made by Sweden". Marka chciała nią zwrócić uwagę na to, że jej samochody są wierne skandynawskim wartościom i tradycji. W spotach reklamowych wystąpił kapitan szwedzkiej reprezentacji w piłkę nożną - Zlatan Ibrahimović - oraz szwedzcy muzycy: Avicii i Robyn. Tym razem bohaterami spotów nie są gwiazdy, lecz zwykli pracownicy firmy: zarówno biurowi, jak i Ci z linii produkcyjnej. Volvo podkreśla, że pochodzą oni z różnych stron świata.
Pracownicy pochodzący z różnych krajów mają różne podejście do poszczególnych zagadnień, każdy z nich wnosi na etapie tworzenia samochodu coś od siebie. Zróżnicowane myślenie jest naszą siłą i cenną wartością, która tworzy to, co nazywamy "Duchem Volvo", mówi Bjorn Annwall, starszy wiceprezes odpowiedzialny za marketing, sprzedaż i serwis Volvo Cars. I dalej: - Wraz ze wzrostem sprzedaży, zwiększamy zatrudnienie. Wśród naszych pracowników można znaleźć przedstawicieli ponad 50 narodowości. To właśnie oni mają swój wkład w projektowanie aut od strony technicznej i stylistycznej, w sprzedaż, marketing, serwis, logistykę, czy produkcję. Różnorodność dotyczy nie tylko wieku, płci, narodowości, czy orientacji seksualnej. To także umiejętność wzajemnego korzystania z różnych doświadczeń, wiedzy, czy osobowości osób, które nas w pracy otaczają, podsumował Bjorn Annwall.

Najnowsza kampania Volvo będzie miała różne odsłony w poszczególnych krajach. We Włoszech będzie widać pracownika szwedzkiego oddziału Volvo o włoskich korzeniach sfotografowanego wraz z modelem XC60 we włoskiej scenerii, a cała grafika reklamowa będzie podpisana Made by Italy. Analogiczna wersja pojawi się także w innych krajach, w tym w Polsce. Jej bohaterką będzie Eva Zdzisława Andersson, która wraz z Volvo XC60 pojawi się na tle panoramy Gdańska. Całość będzie opatrzona hasłem: Volvo made by Poland.

źródło: Volvo

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


59 643 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 288 363 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 614 ofert w bazie

OFERTY SZKOLEŃ

Szkolenia dla branży medycznej i farmaceutycznej

Szkolenia dla samorządów

2 736 417 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

    partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP