PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Jak Renault daje odpór kryzysowi

Autor: Renault, wnp.pl (AG)
15-02-2010 21:43
Jak Renault daje odpór kryzysowi

Celem, jaki Renault wyznaczyło sobie na 2009 rok, było stawienie czoła bezprecedensowemu kryzysowi gospodarczemu poprzez mobilizację całej firmy wokół jednego priorytetu - dodatniego free cash flow. Cel ten został osiągnięty poprzez realizację planu działania, który składał się z trzech punktów: optymalizacji przychodów, redukcji kosztów (w tym inwestycji), a także bardzo restrykcyjnemu sterowaniu zapotrzebowaniem na środki obrotowe.

- Silny atut, jakim była odnowiona gama produktów (w 2009 r. na rynek zostało wprowadzonych 6 nowych pojazdów), pozwolił grupie powiększyć swój udział w światowym rynku o 0,1 pp do 3,7%, w kontekście ogólnego spadku na rynku aut osobowych i dostawczych o 4,5%. Wzrost ten silniej zaznaczył się w drugim półroczu i wyniósł 0,2 pp. Poziom penetracji zwiększył się na 11. spośród 15. głównych rynków, generujących 85% przychodów ze sprzedaży grupy.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 982 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 502 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP