PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

"Japończyki" w Europie mają się różnie

Autor: IBRM Samar
26-10-2009 11:01

Instytut Samar, korzystając z danych Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Pojazdów (ACEA) analizuje sytuację japońskich marek na Starym Kontynencie.

We wrześniu wyraźnie zwrócił na siebie uwagę Nissan, który poprawił ubiegłoroczny wynik o ponad 27%. Zresztą ta sama marka również w Polsce zanotowała największy procentowy przyrost sprzedaży.
Jeśli mowa o konkretach, pod względem wrześniowych wyników na czele jest Toyota ze sprzedażą 70 268 aut (+0,5% w stosunku do IX 2008), kolejny jest Nissan, który sprzedał w Europie 41 581samochodów (+27,5%), a następne miejsca zajmują: Honda - 29 465 szt.(+7,5%), Mazda - 27 049 (+3,9%), Suzuki - 25 169 (-7,7%) i Mitsubishi - 9 273 sztuk (-6,2%).

W skali trzech kwartałów br. w Europie, jak łatwo się domyślić, również przewodzi Toyota - 541 368 sprzedanych aut (-10,1%), potem Nissan - 262 778 (-5,1%), Suzuki - 196 814 sztuk (-3,1%), Honda - 196 106(-9,4%), Mazda - 166 179 (-18%) i Mitsubishi - 80 262 szt. (-17,2%).
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 307 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 911 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP