PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jeśli 4X4 to Trzy Diamenty

Autor: MMC, wnp.pl (AG)
26-01-2011 16:46

Opublikowane niedawno przez IBRM Samar szczegółowe wyniki sprzedaży nowych aut w Polsce w 2010 r. wykazały, że Mitsubishi jest liderem w grupie aut w napędem na 4 koła. Udział w polskim rynku marki spod znaku Trzech Diamentów wzrósł o 7% i jest prawie czterokrotnie większy od średniego rynkowego udziału Mitsubishi w Europie.

Łącznie w 2010 r. sprzedano w Polsce 44 043 auta z napędem 4x4. Co dziesiąty (4 668 szt.) to 6 modeli Mitsubishi z napędem na dwie osie: Outlander, L200, Pajero, ASX, Lancer Ralliart i Lancer Evolution.
W ub. roku dwa modele Mitsubishi stały się liderami w swych segmentach: najlepiej sprzedającym siê SUV-em 4x4 był Outlander (3 391 aut), a najpopularniejszym pickupem 4x4 w Polsce okazał się L200 (628 samochodów). Pojazdy te zdobyły odpowiednio 15% i 24% udziału w swoich segmentach.

Polski oddział Mitsubishi uzyskał też bardzo wysoki w skali europejskiej udział w rynku na poziomie 3%, co potwierdza znakomite III miejsce Polski w rankingu sprzedaży krajów Starego Kontynentu w roku 2010.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 863 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

798 535 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP