Jeśli 4X4 to Trzy Diamenty

Jeśli 4X4 to Trzy Diamenty
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Opublikowane niedawno przez IBRM Samar szczegółowe wyniki sprzedaży nowych aut w Polsce w 2010 r. wykazały, że Mitsubishi jest liderem w grupie aut w napędem na 4 koła. Udział w polskim rynku marki spod znaku Trzech Diamentów wzrósł o 7% i jest prawie czterokrotnie większy od średniego rynkowego udziału Mitsubishi w Europie.

Łącznie w 2010 r. sprzedano w Polsce 44 043 auta z napędem 4x4. Co dziesiąty (4 668 szt.) to 6 modeli Mitsubishi z napędem na dwie osie: Outlander, L200, Pajero, ASX, Lancer Ralliart i Lancer Evolution.

W ub. roku dwa modele Mitsubishi stały się liderami w swych segmentach: najlepiej sprzedającym siê SUV-em 4x4 był Outlander (3 391 aut), a najpopularniejszym pickupem 4x4 w Polsce okazał się L200 (628 samochodów). Pojazdy te zdobyły odpowiednio 15% i 24% udziału w swoich segmentach.

Polski oddział Mitsubishi uzyskał też bardzo wysoki w skali europejskiej udział w rynku na poziomie 3%, co potwierdza znakomite III miejsce Polski w rankingu sprzedaży krajów Starego Kontynentu w roku 2010.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jeśli 4X4 to Trzy Diamenty

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!