Kia odnotowuje satysfakcjonujące wyniki na rynku polskim. Przez ostatnie lata koncern mocno pracował na poprawę swojego wizerunku. Pomimo zmian prawa i ograniczenia w możliwościach odliczania podatku VAT od zakupu nowych samochodów sprzedaż marki na rynku polskim jest stabilna. Od stycznia do maja 2011 na rynku polskim sprzedano 6 910 szt. samochodów Kia i jest to wzrost w stosunku do analogicznego okresu ub.roku o 2,63%.
- Biorąc pod uwagę, że w kwietniu rozpoczęliśmy sprzedaż długo oczekiwanego, fantastycznie przyjętego modelu Picanto zaś kilka tygodni temu opublikowane zostały pierwsze oficjalne zdjęcia nowej Optimy oraz szkice Rio jestem przekonany, że nasza pozycja będzie się ciągle umacniała. Celem Kia Motors Polska jest w roku 2011 osiągnięcie sprzedaży na poziomie 17 000 samochodów oraz zwiększenie udziału w rynku do 5,5%, a patrząc na ofensywę produktową Kia jestem o przyszłość spokojny, mówi Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Kia mocno się trzyma