Kia Niro: hybrydowa strategia przynosi efekty

Kia Niro: hybrydowa strategia przynosi efekty
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ponad 23 tys. zamówień w Europie od czasu rynkowej premiery na hybrydowego crossovera marki Kia świadczy o pozytywnym przyjęciu modelu Niro. Od lipca (miesiąc rozpoczęcia sprzedaży) do października nabywcy odebrali 5 815 nowych aut. Pnad 15 tys. kolejnych pojazdów wydanych będzie w Europie odbiorcom przed końcem br.

Niro jest dla Kia modelem bardzo ważnym, również z uwagi na zamiar ekspansji w sektorze flotowym. Spośród dostarczonych już pojazdów, 46% zakupili klienci prywatni, a pozostałe 54% - biznesowi i flotowi. Dla całej linii modelowej Kia w Europie wartości te wynoszą porównawczo: klienci prywatni - 57%, flotowi - 43%.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kia Niro: hybrydowa strategia przynosi efekty

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!