Rewolucja smartfonowo-tabletowa rozgrywa się na naszych oczach. Z analiz wynika, że globalna sprzedaż tabletów w 2012 r. wzrośnie o ponad 98% w porównaniu do roku ubiegłego, a do 2016 roku w użyciu będzie aż 665 mln urządzeń.
Ekrany dotykowe z zaawansowanymi aplikacjami otaczają nas w centrach handlowych, punktach informacyjnych, a coraz nowocześniejsze wyświetlacze montowane są w naszych samochodach. Czy przemysł motoryzacyjny zacznie w końcu w pełni wykorzystywać możliwości, jakie dają nowoczesne technologie? Tegoroczne Targi Motoryzacyjne w Paryżu w aspekcie innowacji zdominowały technologie hybrydowe oraz samochody elektryczne, pisze Michał Hertel, szef marketingu i działu SEO/SEM MakoLab SA. Tablety pojawiają się w samochodach sporadycznie, głównie jako narzędzia rozrywki dla pasażerów w tylnym rzędzie siedzeń. Duże ekrany montowane w środkowej części konsoli służą najczęściej jako zintegrowane wyświetlacze nawigacji i systemu audio. Bardziej zaawansowane propozycje pojawiły się np. na stoisku koncernu Renault. Producent zapowiada, że już wkrótce we wszystkich modelach francuskiej marki standardowo montowane będą 7-calowe ekrany dotykowe, dzięki którym funkcje dość powszechnie już spotykane w samochodach jak nawigacja zintegrowana z systemem audio, wzbogacone zostaną o funkcjonalności zarezerwowane do tej pory dla tabletów.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.