PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Kobieta kupuje samochód

Autor: IBRM Samar
07-03-2008 13:23
Kobieta kupuje samochód

Z okazji Dnia Kobiet Instytut Samar zaprezentował dane statystyczne, dotyczące pań, będących klientami polskich salonów samochodowych.

Instytut przywołuje wyniki badań przeprowadzonych przez pracowników Polskiej Grupy Dealerów (PGD), która jako pierwsza firma dealerska w Polsce dołączyła do elitarnego klubu grup sprzedających ponad 10 tys. samochodów w ciągu roku. Obliczono, że w ub.roku udział kobiet wśród klientów indywidualnych kupujących auto w jej placówkach wyniosła prawie 35%.
W wycinkowym rozbiciu na wybrane marki udział ten wynosi: Fiat: 26,15%, Ford: 25,03%, Nissan: 34,64%, Suzuki: 45,73%. To oczywiście nie jedyne firmy, których produkty nabywają panie lub maja w tym swój wydatny udział.

Samar podaje, że w 2005 r. udział małżeństw (gdy oboje występują na fakturze) wynosił 18,1%, w 2007 spadł do 13,9%. Częstą przyczyną rejestrowania drugiego samochodu w rodzinie na oboje małżonków była chęć korzystania z należnych zniżek ubezpieczeniowych. Obecnie tendencja taka jest niższa, ponieważ powszechniejsze stały się pakiety ubezpieczeniowe, obowiązujące przy zakupie nowego auta, a po drugie panie zyskały już prawo do "własnych" zniżek i nie muszą dopisywać mężów jako współwłaścicieli aut.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 188 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 594 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP