Kolor decyduje?

Kolor decyduje?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Doradcy Yankelovich & Partners, wskazując na przeprowadzone badania marketingowe wywodzą, że to kolor, a nie kształt przedmiotu jest pierwszym i głównym kryterium oceny, mającym wpływ na jego postrzeganie. Teza ta odnosi się również do rynku motoryzacyjnego. Raport wskazuje, że 40% kupujących auta zmieniłoby jego markę, by otrzymać pożądany kolor karoserii samochodu.

Wg innej firmy badawczej - VuMa - stylistyka, w tym kolor pojazdu, odgrywa kluczową rolę dla nabywców. Na pytanie, jak ważny jest wygląd i stylistyka przy podejmowaniu decyzji zakupowej, 70% respondentów odpowiedziało, że ważna lub bardzo ważna. Jedynie dla 7% ankietowanych design nie odgrywa roli.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kolor decyduje?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!