Komu potrzebne etykietowanie opon?

Komu potrzebne etykietowanie opon?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Jednym z głównych tematów podczas ostatniego Kongresu Oponiarskiego i towarzyszących mu Międzynarodowych Targów Oponiarskich, w Holandii była dyskusja na temat nowych unijnych przepisów dotyczących etykietowania opon.

Dyskusję zainicjował Arthur de Bok, szef Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Wskazując niewątpliwe korzyści płynące ze zmian legislacyjnych, zwrócił uwagę także na ograniczenia związane z tym, że na etykiecie będą prezentowane jedynie trzy parametry opony.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!