Marka Lancia kontynuuje swoją obecność i wsparcie w świecie kina. Tym razem pełni rolę głównego sponsora Festiwalu Filmowego w Turynie, który odbędzie się w dn. 13 -21 listopada br.
Dzięki logice downsizing (redukcji i obniżania), sztandarowy model Lancii zapewnia parametry na poziomie znacznie wyższym od kosztów eksploatacji. Ponadto gama Delta została ostatnio wzbogacona o nową wersję wyposażoną w silnik 1.4 Turbo Jet 120 KM z podwójnym zasilaniem (LPG i benzyna) i jest pierwszą, której włoska liga ochrony środowiska (Legambiente) przyznała swoją "Etykietę Ochrony Klimatycznej".
Do pozycji Lancii Delta przyczyniła się również szczególna strategia komunikacji, która właśnie w środowisku filmowców znalazła podstawy oraz swoich odtwórców i bohaterów, jak wykazuje sugestywna reklama z udziałem amerykańskiego aktora Richarda Gere'a, czy rewolucyjne pojawienie się i "rola" auta w filmie "Anioły i Demony".
Lancia Delta od ub. roku jest oficjalnym samochodem najbardziej prestiżowych festiwali filmowych. Po debiucie na 65. Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Filmowej w Wenecji, flota Delty towarzyszyła osobowościom świata kina na czerwonym dywanie w Barcelonie, Mediolanie i na Festiwalu w Rzymie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lancia chce być kojarzona z ... kinem