Renault zapowiada nowy, rodzinny samochód, przeznaczony na rynki całego świata. Model wzbogaca ofertę luksusowych aut marki. Pod koniec sierpnia Renault Latitude zostanie zaprezentowane na salonie moskiewskim, z myślą o rynkach pozaeuropejskich, a na salonie paryskim zostanie pokazane publiczności europejskiej.
Mogące się poszczycić znacznymi wymiarami zewnętrznymi (4,89 m długości, 1,83 m szerokości i 1,49 m wysokości), Latitude zwraca uwagę charakterystyczną linią. Z przodu, adaptacyjne i kierunkowe bi-ksenonowe reflektory podkreślają wyrazisty rysunek osłony chłodnicy. Linie auta zostały wyeksponowane chromowanymi elementami. Masywny tył kryje bagażnik o pojemności na poziomie najpojemniejszych rywali w segmencie. Renault Latitude zostało opracowane przy wykorzystaniu całego konstrukcyjnego know-how Renault na bazie nowego SM5 (wprowadzonego niedawno na rynek koreański). Model został wyposażony w komponenty przejęte od Aliansu Renault-Nissan montowane zgodnie z jego standardami. Lista wyposażenia nie jest jeszcze publikowana, firma zapewnia jednak, że obejmuje m.in. innowacyjne systemy i elementy podnoszące komfort: dwufunkcyjny jonizator powietrza z podwójnym rozpylaczem zapachów, fotel kierowcy z funkcją masażu, system audio Bose Premium czy karta hands free.
Latitude ma być flagowym modelem w ofercie przeznaczonej na światowe rynki.
Auto, które zostanie zaprezentowane na najbliższym salonie samochodowym w Moskwie, pojawi się w sprzedaży na jesieni 2010 r., głównie w Azji, Afryce, Rosji, Turcji, Krajach Zatoki Perskiej, Australii i Meksyku.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.